Тээврийн борлуулалтын стратегийг боловсруулах ба хэрэгжүүлэх Харилцагчидтай харилцах, тэдний хэрэгцээг ойлгож, шийдлийг санал болгох Борлуулалтын төлөвлөгөө, тайланг бэлтгэх, гүйцэтгэлийг хянах Зах зээлийн судалгаа хийж, өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааг судлах Шинэ харилцагчидтай хамтран ажиллаж, борлуулалтын суваг нээх Тээврийн үйлчилгээний чанар, үнэ, хугацааг удирдах Харилцагчдын санал хүсэлтийг хүлээн авч, шийдвэрлэх Тээврийн зах зээл дээрх чиг хандлагыг дагаж, шинэ боломжуудыг хайх
Брэнд стратеги боловсруулах болон хэрэгжүүлэх Зах зээл дэх өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн хандлагыг судлах Маркетингийн кампанит ажлуудыг төлөвлөх, зохион байгуулах Компанийн үйлчилгээ, бүтээгдэхүүний сурталчилгаа хийх Харилцагчидтай харилцах, тэдний хэрэгцээг ойлгох Нийгмийн сүлжээг ашиглан контент бүтээх Маркетингийн тайлан, дүн шинжилгээ гаргах Төсвийг удирдах, зардлыг хянах