Харилцагч болон хамтран ажиллагч байгууллагуудаас ирсэн гомдол, санал, хүсэлтүүдийг ангилах, боловсруулах Статистик болон дата анализын аргачлал ашиглан дүн шинжилгээ хийх Судалгааны зорилгод нийцсэн дата моделиуд боловсруулах, үр дүнг тайлбарлах Судалгааны үр дүнд үндэслэн удирдлагад тайлан, санал боловсруулан хүргүүлэх Шинэ дата эх сурвалж, боломжит өгөгдлийн сувгуудыг илрүүлэх, нэвтрүүлэх Дата мэдээллийн чанар, үнэн зөв байдалд хяналт тавих
Байгууллагын харилцагчийн үйлчилгээний бодлого, стандартуудыг хэрэгжүүлэх, сайжруулах Харилцагчийн санал гомдол, санал хүсэлтийг хүлээн авч, шийдвэрлэх явцыг удирдах Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг хэмжих, тайлагнах, сайжруулах төлөвлөгөө боловсруулах Хэлтсийн ажилтнуудыг удирдан зохион байгуулах, сургах, хөгжүүлэх
Зах зээлийн судалгаа хийх, шинэ харилцагч татах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ танилцуулах, борлуулах, апп ашиглах зөвлөгөө өгөх, гэрээ байгуулах, харилцагчийн санал хүсэлтийг хүлээн авч шийдвэрлэх, бизнесийн зорилтот үзүүлэлтүүдийг хангаж ажиллах
Дуудлагын төвд хандсан хэрэглэгчдэд дараах ажлуудыг хийж гүйцэтгэнэ: - Үнэн зөв мэдээ мэдээлэл өгөх - Үйлчилгээ үзүүлэх - Санал хүсэлт гомдлыг хүлээн авах - Стандартын түвшинд үйлчилгээ үзүүлэх замаар хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх - Үйлчилгээний танилцуулга хийх