Хэрэглэгчдийн асуултанд хариулах Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Хэрэглэгчийн санал, хүсэлтийг бүртгэх Хэрэглэгчийн асуудлыг шийдвэрлэхэд туслах Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар боловсруулсан мэдээг шинэчлэх Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг хэмжих Компанийн стандарт, дүрэм журмыг дагаж мөрдөх Бусад хэлтэс, багуудтай хамтран ажиллах
Хэрэглэгчдэд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Борлуулалтын үйл ажиллагааг дэмжих Хэрэглэгчдийн асуулт, хүсэлтийн хариуг шуурхай, найдвартай өгөх Борлуулалтын төлөвлөгөө, зорилтуудад хүрэхийн тулд ажиллах Борлуулалтын тайлан, бичиг баримтыг бэлтгэх Үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад хувь нэмэр оруулах Хэрэглэгчдийг татах, хадгалахад чиглэсэн маркетингийн идэвхжүүлэлт хийх Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх мэдлэгээ тасралтгүй шинэчлэх
Байгууллагын хэрэглэгч болон хамтын ажиллагаатай иргэдэд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг танилцуулах, сурталчлах, борлуулалт хийх, хэрэглэгч ба борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэх;
Санхүү, бүртгэлийн бүрэн үйл ажиллагааг хариуцах: Өдөр тутмын гүйлгээг бүртгэх, анхан шатны баримтуудыг шалгаж бүртгэх. Санхүүгийн тайлан боловсруулах: Сарын, улирлын болон жилийн санхүүгийн тайлан гаргах. Удирдлагад шаардлагатай санхүүгийн тайлан, дүн шинжилгээ гаргаж өгөх. Татварын болон нийгмийн даатгалын тайлан боловсруулах: НӨАТ, ХХОАТ, НДШ, ААНОАТ зэрэг бүх төрлийн тайланг хугацаанд нь гаргах, цахимаар илгээх.
Хэрэглэгчдэд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Борлуулалтын үйл ажиллагааг дэмжих Хэрэглэгчдийн асуулт, хүсэлтийн хариуг шуурхай, найдвартай өгөх Борлуулалтын төлөвлөгөө, зорилтуудад хүрэхийн тулд ажиллах Борлуулалтын тайлан, бичиг баримтыг бэлтгэх Үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад хувь нэмэр оруулах Хэрэглэгчдийг татах, хадгалахад чиглэсэн маркетингийн идэвхжүүлэлт хийх Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх мэдлэгээ тасралтгүй шинэчлэх
Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, шаардлагатай тусламжийг хэрэглэгчид цаг алдалгүй шуурхай хүргэж, өөрийн харилцааны ур чадвараа ахиулан брэнд, хамт олноо төлөөлөх
Борлуулалт үйлчилгээг соёлч боловсон түргэн шуурхай хэрэгчлэгчдэд хүргэн үйлчлэх; Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг бүрдүүлэх, хэрэгцээт мэдээллээр ханган үйлчлэх; Үйлчилгээний чанарыг сайжруулах, бүтээмжээ нэмэгдүүлэх; Үйл ажиллагаатай холбоотой өдөр тутмын тайланг тэмдэглэн хөтлөх;
Хэрэглэгчийн өгөгдлийн сангийн бүтцийг боловсронгуй болгох, шинжилгээний загварчлал хийх, хэрэглэгчийг халамжлан тогтоон барих, шийдвэр гаргалтад тохирсон тайлан, мэдээлэл боловсруулах замаар байгууллагын үр ашигтай ажиллагааг дэмжих. 1. Өгөгдлийн сан удирдах, өгөгдлийн цуглуулалт, хадгалалт, боловсруулалт хийх, чанарыг хянах2. Бизнесийн гүйцэтгэлийн үзүүлэлтүүдийг тодорхойлох, хянах3. SQL, Python, R, Tableau болон бусад дата аналитикийн хэрэгслүүдийг ашиглан өгөгдөл боловсруулах4. Удирдлагуудад шийдвэр гаргахад туслах тайлан, дашбоард бэлтгэх5. Хэрэглэгчийн зан төлөв, эрсдэлийн шинжилгээ хийх, үнэ цэнийн хангалтыг илрүүлэх6. Өгөгдлийн загварчлал, урьчилсан таамаглалын загварууд боловсруулах7. Үйл явцыг автоматжуулах шийдлүүдийг хөгжүүлэх
Холбооны цахилгаан төхөөрөмжүүдийн ашиглалт үйлчилгээ, бэлэн байдлыг хангах Тоног төхөөрөмжийн хэвийн ажиллагааг шалгаж, алдаа оношлох, засварлах. Эрчим хүчний үр ашигтай, найдвартай шийдлийг гүйцэтгэх. Эрчим хүчний хэрэглээний тайлан гаргах. Эрчим хүчний хэмнэлт хийх арга хэмжээг санал болгох, хэрэгжүүлэх.