Бага ангийн сурагчдад сургалт явуулах Сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөрийг боловсруулах Сургалтын материал, хэрэгслүүдийг бэлтгэх Сурагчдад мэдлэг, ур чадварыг эзэмшүүлэх Эцэг эхтэй харилцах, мэдээлэл солилцох Сургалтын чанар, үр дүнд үнэлгээ хийх Сургалтын төвийн бусад ажилтнуудтай хамтран ажиллах
Дуудлагын төвд хандсан хэрэглэгдэд үзүүлэх үйлчилгээний чиг үүрэг: Харилцагчтай утсаар болон онлайнаар харилцах Харилцагчийн утасны дуудлага, мессеж, и-мэйлийг хүлээн авч шуурхай, найрсаг байдлаар хариу өгөх Үйлчилгээний талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх Бүртгэл, мэдээлэл боловсруулах Үйлчлүүлэгчийн бүртгэлийг үнэн зөв хөтлөх Мэдээллийн системд харилцагчийн мэдээллийг оруулах, шинэчлэх, зохих бүртгэлийг хөтлөх Сошиал сувгуудаар дамжуулан харилцах Facebook, Instagram, Messenger, веб чат, имэйл зэрэг сувгаар ирсэн хүсэлт, асуултад шуурхай хариу өгөх Сошиал платформууд дээрх хэрэглэгчийн сэтгэгдэл, үнэлгээг хянаж, шаардлагатай арга хэмжээг авч хэрэгжүүлэх Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх Найрсаг, мэргэжлийн харилцаа тогтоох Үйлчилгээний чанарыг тасралтгүй сайжруулах замаар байгууллагын нэр хүнд, хэрэглэгчийн итгэлийг хадгалах