Маркетинг, борлуулалтын судалгаа хийх, маркетингийн болон бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, борлуулалтын хөтөлбөр хэрэгжүүлэх Борлуулалтын үндсэн чиглэл, хөтөлбөрийг тодорхойлж хэрэгжүүлэх Борлуулалтыг нэмэгдүүлэх стратеги боловсруулан, идэвхжүүлэн ажиллах Шинэ санал, санаачлага гаргах Идэвхжүүлэлт, контент сурталчилгааны үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх Сошиал медиа хөгжүүлэх, хөтлөх Борлуулалтын үйл ажиллагааг сайжруулах арга хэмжээг тасралтгүй, жигд зохион байгуулж, хэрэгжүүлэх Дэлгүүрийн дотоод орчин, бүтээгдэхүүний үзүүлэн, сурталчилгааны материал, үйлчилгээг сайжруулах