- Лавлах утасны дуудлага авах, үйлчилгээний талаар утсаар үнэн зөв мэдээлэл өгөх - Цахим сувгуудад хариу өгөх, харилцагчийн санал хүсэлт гомдлыг хүлээн авах, - Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан чиг үүргийн дагуу үйлчлүүлэгчдэд үйлчилгээ үзүүлэх, үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх зэрэг
• Зээлийн судалгаа шинжилгээ хийх,• Хэрэглэгчийн санхүүгийн чадвар, зээлийн эрсдлийг үнэлэх,• Зээлийн санал боловсруулах, шийдвэр гаргалтад дэмжлэг үзүүлэх• Зээлийн эргэн төлөлтийн хуваарь гаргах, хянах• Зээлийн тайлан дүн шинжилгээ гаргах
- Зээлийн бодлого, журам боловсруулах болон хэрэгжүүлэх, - Зээл олголтын процессын чанарыг хангах, хянах, - Зээлийн эрсдлийг үнэлэх, шинжилгээ хийх - Зээлийн хүсэлт, баримт бичигт дүн шинжилгээ хийх - Зээл авсан байгууллагын санхүүгийн байдлыг үнэлэх - Зээлийн ангилал, төлбөрийн чадварыг тодорхойлох - Зээлдэгчтэй холбоо барих, шаардлагатай мэдээллийг цуглуулах - Зээлийн тайлан, дүн шинжилгээний тайлан гаргах