Оффисийн үйл ажиллагаа болон дүрэм журмыг зохион байгуулж, оффисийн үйлчилгээ үзүүлэх. Бичиг баримт боловсруулах, бичиг хэргийн ажил үүргүүдийг ажилчдад томилох, хянах. Бүртгэл мэдээллийг хадгалах, хамгаалах, хайлт хийх, мэдээллээр хангах. Оффисийн төлөвлөгөө болон оффисийн ашигт ажиллагааг хадгалж ажиллах. Удирдлагыг мэдээллээр хангах, мэдээллийг нэгтгэх. Ажилчдыг зааварчлах, тэдэнд зөвлөгөө өгөх, дадлагажуулах замаар оффисийн ажилчдын ажлын үр дүнг хадгалах, Ажилчдын ажлын үр дүнг төлөвлөх, хянах, зохион байгуулах. Шаардлагатай ажил үүргийг гүйцэтгэж, компанийн ажилд хувь нэмэр оруулах.
Оффисийн үйл ажиллагаа болон дүрэм журмыг зохион байгуулж, оффисийн үйлчилгээ үзүүлэх. Бичиг баримт боловсруулах, бичиг хэргийн ажил үүргүүдийг ажилчдад томилох, хянах. Бүртгэл мэдээллийг хадгалах, хамгаалах, хайлт хийх, мэдээллээр хангах. Оффисийн төлөвлөгөө болон оффисийн ашигт ажиллагааг хадгалж ажиллах. Удирдлагыг мэдээллээр хангах, мэдээллийг нэгтгэх. Ажилчдыг зааварчлах, тэдэнд зөвлөгөө өгөх, дадлагажуулах замаар оффисийн ажилчдын ажлын үр дүнг хадгалах, Ажилчдын ажлын үр дүнг төлөвлөх, хянах, зохион байгуулах. Шаардлагатай ажил үүргийг гүйцэтгэж, компанийн ажилд хувь нэмэр оруулах.